Niestandardowe upominki świąteczne

Z ostatniej chwili

Przeczytaj również

Reklama

Pogoda

Nasze społeczności

Reklama

My na Pinterest

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
More Pins »
Niestandardowe upominki świąteczne
Posted by

Niestandardowe upominki świąteczne

Niestandardowe upominki świąteczne dla klientów biznesowych coraz bardziej popularne w Polsce

 

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to czas kiedy firmy przygotowują okazjonalne prezenty dla swoich klientów. Większość z nich wybiera tradycyjne i bezpieczne upominki. Niektóre organizacje zgodnie z coraz bardziej popularnym trendem w biznesie, podarowują swoim partnerom handlowym prezenty w formie przeżyć. Jak potwierdzają wyniki sondy zrealizowanej przez serwisu PrezentMarzeń.com chętnie otrzymujemy upominki, które posiadają element zaskoczenia i są oryginalne.

Przejażdżka ferrari, lot balonem lub szybowcem to prezenty gwarantujące niezapomniane wrażenia, które powoli pojawia się również w polskim biznesie. Nowa moda na obdarowywanie emocjami przyszła do Polski z Zachodu, gdzie taka forma nagradzanie najlepszych pracowników i lojalnych klientów cieszy się dużą popularnością od kilkunastu lat.

Jak wynika z sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com również Polacy powoli przekonują się do upominków w formie przeżyć, co potwierdziło 39% ankietowanych. Dla 27% respondentów to ciągle jeszcze nowość, a 12% ankietowanych uważa, iż mało osób korzysta z takiej formy obdarowywania bliskich. Dla kontrastu 6% uważa, iż zdecydowanie jesteśmy gotowi na takie podarunki, a 7% iż jeszcze nie. Bardziej lubimy otrzymywać upominki, które posiadają element zaskoczenia (17 % odpowiedzi) oraz takie, które są oryginalne (również 17 % wskazań). Idąc z duchem czasów 18% respondentów zdeklarowało, że coraz częściej podarowuje niematerialne prezenty oraz te w formie karty podarunkowej (13%), aby osoba obdarowana mogła wybrać taki podarunek, który najbardziej jej odpowiada.

Prezenty w postaci przeżyć pojawia się coraz częściej w polskim biznesie stanowiąc oryginalną formę docenienia najlepszych klientów i partnerów handlowych. Przejażdżka Lamborghini czy Porsche, lot balonem to niezwykłe sposoby podziękowania za dotychczasową współpracę. Element zaskoczenia i oryginalność to mocne atuty upominków w postaci emocji, co podkreślają respondenci sondy. Ile osób z nas spodziewa się bowiem otrzymać w prezencie świątecznym od kontrahenta lot awionetką czy przejażdżkę ferrari? Takie prezenty wyzwalają emocje, a po ich realizacji wspomnienie zostają na długie lata w pamięci, co może pozytywnie wpływać na budowanie relacji w biznesie.

Liczba firm w Polsce, które decydują się na podarowanie partnerom i pracownikom emocji w prezencie systematycznie rośnie, co potwierdzają również coraz lepsze wyniki sprzedażowe serwisu PrezentMarzeń.com, należącego do Emotivo – laureata tegorocznej nagrody Gazele e-Biznesu.

Z naszych obserwacji wynika, iż największym zainteresowaniem w ofercie biznesowej cieszą się prezenty w postaci przeżyć związane z motoryzacją, jak drifting, przejażdżki luksusowymi, sportowymi autami. Drugie miejsce zajmują doznania w powietrzu czyli: loty paralotnią, szybowcem czy balonem. Kolejna popularna kategoria to strzelanie z broni czy gry taktyczne – mówi Kornel Piesio z serwisu prezentmarzen.com.

Kolejne lata pokażą czy moda na prezenty w formie przeżyć przyjmie się na stałe w polskim biznesie jako oryginalna forma nagradzania handlowców, rzetelnych partnerów i lojalnych klientów. Ciekawe ile % z nich otrzyma już w tym roku lot paralotnią czy przejażdżkę ferrari w świątecznym prezencie.

 

Źródło: materiały pochodzą ze strony infoWire.pl
Fot: freeimages.com

1 0 495 19 grudnia, 2014 Biznes, News 19 grudnia, 2014

Dodaj komentarz

Reklama

Przelicz waluty

My na Twitterze

Reklama

Nasi fani na Facebooku

Reklama

Video

Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa do powielania, używania i publikacji zawartości strony internetowej http://www.WirtualnaFinlandia.pl lub jej części podlegają przepisom ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. ( Dz. U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.). Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.