Kongres Social Media 2014
Kongres For Social Media to wydarzenie Social Media skierowane do wszystkich osób zainteresowanych sieciami społecznościowymi i szeroko pojętą tematyką Social Media.
W trakcie spotkania eksperci zaprezentują ciekawe inspiracje, skuteczne rozwiązania oraz pomocne narzędzia. Pokażą m.in. jak biznesowo zrozumieć korzyści wynikające z obecności w social media, a także jak oceniać i wykorzystać jego potencjał. Porównają również kanały komunikacji Social Media – ich wady, zalety oraz realne możliwości wsparcia sprzedaży.
For Social Media to również 6 bloków tematycznych podczas których omówione zostaną zagadnienia tj.: trendy w social media, mierzenie skuteczności w social media, marketing społecznościowy w podziale na 3 kategorie – porównanie najbardziej popularnych kanałów komunikacji i narzędzi Social Media, sytuacje kryzysowe w social media, narzędziownia social managera oraz współpraca z agencjami.
Przez cały dzień zaproszeni eksperci będą do dyspozycji uczestników, udzielając odpowiedzi na indywidualne pytania. Zaś po całym dniu wrażeń i inspiracji wszyscy uczestnicy zostaną zaproszeni na after party do Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach, by już w mniej oficjalnej atmosferze oddać się dalszym rozmowom i dyskusjom.
Rezerwacja biletów na oficjalnej stronie Kongresu.
Ja również będę miała przyjemność rozdać wejściówkę, więc możesz – po prostu – czatować na okazję.
Źródło: materiały pochodzą ze strony agencji informacyjnej Newseria Biznes
Fot: biznes.newseria.pl